25 Haziran 2014 Çarşamba

Wet n Wild Glitter Eyeshadow "Groupie"

Herkese merhaba,
Bugün size ilk görüşte aşık olduğum simli fardan bahsedeceğim. Muhtemelen Wet n Wild standını incelerken dikkatinizi çekmiştir bu simli farlar. Altın sarısı ya da siyah olsa daha iyi olacağını düşünsem de açık pembenin de ayrı bir çekiciliği vardı. Zaten aradığım rengi bulamadım diye denemek için pembe aldım.  

Hi everyone, 
Today I am writing about Wet n Wild Glitter Eyeshadow. As you can see it looks lovely and charming.When you are looking for Wet n Wild products, you can see this adorable eyeshadow. I wanted to buy golden or black but I didn't find, so I bought pink one.Its name is "Groupie".



Gelelim bu dikkatleri üzerimize çekmemizi sağlayan ürüne, öncelikle üst tarafa fazla fazla sim döktükleri için aldanabiliyorsunuz benim gibi. Alt kısmı daha az simli. Ama bunu dengelemek zor değil alt kısımdaki az simli jel ile üstteki simleri karıştırıp daha homojen bi görüntü elde edebiliyorsunuz. Ya bende problem vardı ya da ürünün yapısı zaten böyleydi, anlayamadım ama minik boşluklar kaldı. Fotoğrafı büyüttüğünüzde fark edebilirsiniz. Ben ürünü Real Techniques Accent Brush ile uyguladım ama daha büyük far fırçaları da kullanılabilir(sık yapılı fırçalar). 

It has a jelly and a lot of glitter. I think amount of glitter isn't enough.Jelly isn't dry quickly and glitters don't stick easily. If you want to apply on your eyelids, you could use Real Techniques Accent Brush or other thick eyeshadow brushes. This product didn't  satisfy my expectation, however I have loved it.





Son olarak yurtdışında 0,99 $ olan ürün bizde 6,5₺. Yine de denemeye değerdi. Hatta kullanmak için fırsat arıyorum hala.Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Iyi günler :)

At the end, it's price is 0,99$ (I read on blogs). 
Thank you so much. Have a good day:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder