2 Haziran 2014 Pazartesi

10 Ürünle Pratik Bahar&Yaz Makyajı

           
        Yaz geliyor yazzz! Tabi son günlerde yağan yağmurları görünce yazın geldiğine inanmak zorlaşıyor ama yine de bu sıcacık mevsim yaklaşıyor.İşte tam bu zamanlarda hafif ve kolay makyajlar yapıp kendimizi güneşin ellerine bırakmak kadar güzel bir şey yok. Son zamanlarda sıklıkla yaptığım bahar makyajıma gelirsek..

        Yüksek faktörlü güneş kremi sürdüğüm yüzüme Loreal SkinPerfection BB kremin açık tonlu olanını Real Techniques Stippling Brush ile uyguluyorum.Fondöten yerine BB krem kullanmak hem daha doğal bir görüntü oluşturuyor hem de yüzümüzde ağırlık yapmıyor. Göz altlarıma Essence rengi 10-Natural Beige olan kapatıcıyı parmaklarımla tampon hareketlerle uyguluyorum, bu sayede kapatıcılığını arttırmış oluyorum.    
                                                                                      


Daha sonra kaşlarımı kesik uçlu bir fırça ile doldurmaya başlıyorum.Bunu NYX tekli göz farı kullanarak yapıyorum.Rengi True Taupe.

Göz kapaklarıma baz olarak BB kremi uyguluyorum ve bazı sabitlemek için Essence 22 numaralı tekli göz farını tüm göz kapağıma ve kaş altıma uyguluyorum.Ardından gözümün katlanma bölgesine kaşlarımda kullandığım NYX farı kullanıyorum.Bu daha sonra kullanacağım renk için temel oluşturuyor. Tüm farları Yves Rocher karıştırma fırçası ile uyguladım.



Yine aynı fırça ile Pastel 17 numaralı allığı far olarak kullanıp katlanma bölgesine ve göz kapağıma uyguluyorum.Eğer göz kapağınız çok görünüyorsa ürünü göz kapağınızın yarısından çoğuna uygulayın.Daha küçük görünecektir.Sonrasında Essence eyeliner fırçası yardımıyla Maybelline 850 Smokey Black farı su ya da fix+ ile ıslatıp eyeliner olarak uyguluyorum.Bu şekilde eyeliner daha yumuşak görünüyor.


Kirpiklerime de H&M maskara uyguluyorum.Fırçası büyük olduğundan bulaşma problemi var.Başka bir rimelin fırçası ile uygulandığında daha iyi sonuçlar veriyor.

Yüzümdeki likit ürünleri sabitlemek için Rimmel London Stay Matte 005-Silky Beige renkli pudrayı Ecotools pudra fırçası ile uyguladım.10 ürünü geçmemek adına yanaklarıma kontür yaparken Avon allık fırçası ile NYX farı kullandım.Highlighter olarak da Balm Jovi paletinden Solid Gold'u uyguladım.Aydınlatıcı olarak ışıltılı farlar kullanabiliriz. Allık olarak da gözlerimde kullandığım Pastel 17 numara var.

Son olarak dudaklarıma Flormar 201 numaralı kalemi uygulayıp The Balm Plump your pucker cocoa my coconut lipgloss sürdüm.Tek başına da kullanılabilirler.


Blogumu takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz :)

instagram: makeuphil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder