6 Haziran 2014 Cuma

SOLAIT Güneşsiz Bronzlaştırıcı Köpük


Yaz aylarına girdiğimiz bu günlerde çoğumuz etek ya da şort giymek isteriz tabi yağmurlu günlerin geçtiğini düşünürsek. Her ne kadar bronzlaşmak birçok kızın isteği olsa da beyaz tenlilerin ve bacaklarında problem olanlarınki daha ağır basar. Çünkü o sıcak yaz gününde herkes etek giyerken neden ben giyemiyorum bunalımı oluşur. Ben de beyaz tenliyim ve özel günlerde kullanırım diye düşünerek güneşsiz bronzlaştırıcı almaya karar verdim.(Çok açık tenlilerde solaryum leke yapabiliyor.) İşte o kararı vererek Watsons'a girdim ve sprey alsam iyi olur dedim ama spreylerin sadece medium rengi kalmıştı ve hemen yanındaki köpüklere yöneldim.Açıkcası ürün beklediğim köpük kıvamında değildi. Sabun köpüğü gibiydi.


                         
Gelelim ürün özelliklerine; öncelikle wash-off yani yıkanabilen bi ürün. Bendeki Light rengi ve açık tenlerle oldukça uyumlu.Yıkandığında kolaylıkla çıkabiliyor dalgalanma ya da lekelenme yapmıyor, vücuda yapışmıyor.Wash-off özelliği olmasına rağmen su damlacıkları geldiğinde lekeli bir görüntü oluşmuyor.İlk olumsuz yanı açık renk kıyafetlerimize bulaşması.Bacakta böyle bi sorun olmuyor fakat kol-omuz bölgesiyle elbisenin buluştuğu yerde kullanılmamalı.İkincisiyse yara ya da çatlak olan bölgelerde biraz yanma yapabiliyor.bunların dışında kalıcı ve etkili bir ürün.



Uygulamasıysa çok basit.Pompalı bir ürün ama miktarını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.Kat kat sürmeye dikkat edin ama 3 kattan fazla sürmemeye çalışın.Yoksa renk farklılıkları oluşabiliyor.İyice yedirin.İsterseniz eldiven kullanın.Direkt elle uygulanırsa, eldekiler ilk yıkamada çıkmayabiliyor.Sonuç olarak önerebileceğim uygun fiyatlı bir ürün :)





Blogumu takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz :)
instagram: makeuphil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder