7 Haziran 2014 Cumartesi

L'oreal SkinPerfection BB Krem


BB krem yaz ayları için en ideal yüz ürünlerinden biri.Ben de bugün makyaj malzemelerinin arasında dura dura yazıları silinen ve geç bulduğum ama daha iyisini bulana kadar kaybetmek istemediğim BB kremden bahsedeceğim.Bundan önce Maybelline ve Garnier ürünlerini denedim fakat renk uyumsuzluğundan dolayı kullanamadım.Ancak L'oreal benim ten rengimle tam uyum sağladı. Ürün 20 yaş ve üzerindekilere hitap ediyor ve SPF 25 içeriyor.
 



Renkli nemlendirici olmasına rağmen kapatıcılığı bana göre güzel.Çok fazla emilen bir ürün.Ürün kalıcılığı konusunda fondöten performansı beklemeyenler için ideal.Hatta pudra ile sabitlenirse daha iyi sonuç veriyor.Benim cildim karma olduğundan nemlendirmesinden memnunum .Ayrıca cilt tiplerine uygun nemlendirici ile de kullanabilen bir ürün.İçerisinde paraben olması imajını zedelese de bahar ve yaz aylarında kısa süreliğine kullanılabilir.




instagram: makeuphil

Blogumu takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder